۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

خرابی چمن آزادی به تیم ملی لطمه می‌زند/ یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود

خرابی چمن آزادی به تیم ملی لطمه می‌زند/ یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه آزادی که بعد از مراسم تجلیل از ستادهای تسهیلات نوروزی به وجود آمده، گفت: برای بهبود وضعیت چمن، دست کم باید استراحت دو ماهه به ورزشگاه آزادی داد چرا که با این شرایط تیم‌های ملی و باشگاهی ضرر می‌کنند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خرابی چمن ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: متاسفانه چمن نسبت به گذشته نامطلوب بود. ما از مسئولان در این باره سوال کردیم که جواب دادند در جشن اخیر دولت پایه‌هایی که برای جایگاه نصب کرده بودند باعث شده بود تا فشار زیادی به چمن وارد شود و کیفیت لازم را نداشته باشد. مسئولان استادیوم باید فکری به حال استادیوم بکنند و چاره‌ای بیاندیشند چرا که با این وضعیت تیم‌های ملی و باشگاهی آسیب می بینند.

وی افزود: فعلا کاری نمی‌شود کرد چرا که بازی‌های فشرده‌ای در پیش است. بازی‌های لیگ برتر و فینال جام حذفی باقی مانده است و بلافاصله بعد از آن هم دیدارهای تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی شروع می‌شود به همین خاطر باید خیلی مراقب بود تا وضع از این بدتر نشود. جای خوشبختی این است که چمن استادیوم آزادی دارای زیرساخت خوبی است و با استراحت و رسیدگی مناسب شاید بتوان چمن را به حالت اولیه باز گرداند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص بازی سه شنبه شب این تیم با الریان قطر گفت: بازی سختی بود. الریان از بازیکنانی استفاده می‌کرد که هزینه چهار نفر آنها به اندازه یک فصل ما بود. به نظرم دو عامل باعث شد تا در این دیدار برنده شویم. یکی اینکه بچه‌ها آن انگیزه و احساس را داشتند که می‌توانند برابر الریان برنده شوند و دوم این که تغییرات آب و هوایی به ما کمک کرد چرا که هوا خئک شده بود و فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتیم. از طرفی سرمای هوا به ضرر حریف بود. در بحث فنی هم خیلی خوب بودیم به خصوص این که فاصله خطوط دفاع، میانی و حمله بسیار کم بود و پوشش خوبی از هم داشتند.

ماجدی ادامه داد: یکی از  بازی‌های استقلال در فصل جاری بود که توانستیم با وجود ارایه یک بازی خوب بتوانیم نتیجه بگیریم. ما در بازی برگشت لیگ برتر مقابل سپاهان هم خوب بازی کرده بودیم ولی توپ‌هایمان درون دروازه نمی‌رفت. این بار بچه ها کاملا باهوش بازی کردند و تماشاچی هم حمایت لازم را به عمل آورده بود. همیشه گفته‌ام که هوادارها چه در دیدار استقلال و چه بازی‌های ملی جلوتر از ما هستند. اگر این حمایت‌ها ادامه یابد به نظرم می توانیم قهرمانی در لیگ را هم جشن بگیریم.

وی در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای این برد اظهار داشت: من خودم پاداش بگیر هستم. هیات مدیره و مدیریت پاداش مبلغ دو میلیون تومان را به عنوان پاداش این دیدار در نظر گرفتند که ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود.

 

کد خبر 2039635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha